15. elokuuta 2012

Lävistyksiä, auts!

Rakastan lävistyksiä ja tatuointeja, yleensä.
Tulevan ammattini vuoksi en voi kuitenkaan ottaa kasvoihini lävistyksiä vaikka salaa niistä haaveilenkin.
Korviin olen kuitenkin jo muutamia reikiä otellut.
Ensimmäisenä varmaan se lähemmäs jokaisen tytön ns. rustoläväri - eli tonne korvalehden ylös.
Tuon otin sillä tavalla millä KOSKAAN ei saisi rustoon ottaa.
Ampumalla.
Silloin olinkin nuori ja tyhmä. Vuosi taisi olla 2004, kai.
Nyt olen vain vanha ja tyhmä.

2010 syksyllä otin sitten ekstempporeena industrialin.
Lävistäjä rähisi kyllä ettei korvaani sellaista saa, lopulta kovalla kivulla sellaisen sinne tuikkasi.
Ja hyvin on korut vielä korvassa ja reiät.
Voin sanoa että siihen koloon en mene toiste.



2011 toukokuussa otin sitten myös vähän ekstempporeena traguksen. Olin tietysti siitä Industrialin tavoin haaveillut jo hyvän aikaa, mutten ollut koskaan saanut aikaiseksi sitä mennä teettämään.
Sitten erään ex-luokkalaisen kanssa menimme.
Ja voi äiti että jännitti!


Nyt olen useamman kuukauden salaa haaveillut toisesta Traguksesta.


- Sari

1 kommentti :

  1. Olin ite kolmannella luokalla ku otin ampumalla tuonne ylös rustoon. Hoho ilman äitin lupaa ;) Kertaakaan ei oo ollut kipee, tulehtunut tms, siellä keikkuupi :)

    VastaaPoista