11. syyskuuta 2012

punapäät tekee -

Minulta on viime aikoina kysytty värjäänkö hiukseni itse vai käynkö kampaajalla, kun on näin punaiset hiukset.
Totuushan on se etten ole värjännyt hiuksia ties mihin aikaan, tarkoituksena siis kasvattaa oma väri takaisin harjakseen - oliskohan jo vuoden tekosia. 

Mutta silloin kun liikuin tällä värillä

Oli kyseessä Schwarzkophin Live hiusväri, ihan kaupan hyllyltä ostettu.
Mitäå kirkkaampi sen parempi.
täältä

Minulla on vakio kampaaja jolla käyn kotikulmillani, en ole varmaan muualla ikinä hiuksia näyttänytkään.
Täältä ei kumminkaan sinne ihan noin vain lähetä kun juurikasvu alkaa puskea, eikä se mitään
osaan värjätä omat hiukset ilman että puoli kylppäriä tai otsaa on punaisena.

Käynnissä kyllä nyt on oman värin kasvatus samalla, kun kasvatan hiuksista tasapitkiä sivusiilin jäljiltä.

hiljaa hyvä tulee!

- Sari



3 kommenttia :

  1. Ompa nätti kuva tuo alempi kuule!

    VastaaPoista
  2. - Uuh baby! Mulla tekis ihan hirrrrmusesti mieli blondata mun hiukset. Vaikka kaikki muut värit päässä on ollu mutta ei blondi, sitä en oo viel kokeillu :D. Mutta jos multa lähtee mun loputkin haivenet päästä jos on liika vahva aine... Hmm... Tosin, en oo kyllä kaljua tyyliäkään kokeillu. Ties kuinka hottis mä oisin xD

    VastaaPoista
  3. Kyllä ne onkin ihanat! =)
    Se onkin taito, osata niin hienosti värjätä. =) Olen joskus nähnyt naisen, jolla oli puoli selkää punaisena ja ohimot ja vähän poskipäätkin... Mutta ei tuntunut menoa haittaavan. =)


    VastaaPoista