18. marraskuuta 2012

Shine bright like a diamond.

Hiukset ovat monelle naiselle tärkeät.
On naisia jotka voivat lähteä ulos pelkällä "ponnari niskaan"- kampauksella, toiset puolestaan eivät liiku edes lähikauppaan lauantaina ilman että ovat useamman tunnin kylpyhuoneessa föönailleet ja laittaneet kaikenlaisia mömmöjä.
On tupeerausta, suoristusta, kihartamista ja pelkkää kampaamista.
Löytyy pidennystä, pinniä, ponnaria ja pantaa.

Itse en ole löytänyt föönaamista koskaan elämääni.
Siskoni puolestaan on ollut sellainen nuoruudessaan että fööni on laulanut useamman tunnin peilipöydän äärellä, kun jonnekin on lähdetty.
Itsellä tämä on johtunut varmaankin siitäkin, että hiuslaatuni on nopeasti rasvoittuva ja muutenkin ei-muotoa-pitävä.
Varsinkin sivusiilin jälkeen ja sen kasvattamisessa pois ei ole tehnyt mieli laitella hiuksia mitenkään asian haasteellisuuden vuoksi.

Sellainen asia mietin kun on eri blogeissa kaikenlaisia kokeiluja mikä on parasta missäkin tuotteessa ja kyseisen tuotteen mahdolliset risutkin, että pitäisiköhän tässä iten lähteä kokeilemaan jotakin kuivashampoita!
! :D

- Sari

3 kommenttia :

  1. Mä en tiedä mikä mua on vaivannut viimeisen viikon, mun hiukset ei pysy edes päivää puhtaina vaan oon heti semmonen rasvaletti. Ärsyttävää.
    Mä olen hullu suoristamaan mun hiuksia. Mutta mitään kampauksia en osaa tehdä, hyvä kun saan ponnarin laitettua hiuksiini. Ja hiukset on aina pakko föönata, ei tuu muuten mitään kun otsahiukset sojottaa minne sattuu ja jos en jaksa sitä niin vedän pipon päähän.
    Mä olen testannut monet kuivashampoot ja todennut, että mikään ei voita sellasta vauvan talkkia. En kylläkään voi kauheasti laittaa sitä hiuksiini jos huomaan, että nyt alkaa olemaan likaset, kun muuten se näyttää hilseeltä. Mutta jos sitä laittaa valmiiksi aamua varten niin sit toimii, yleensä laitan sitä törkeesti tukkaan ennen nukkumaan menoa ja harjaan pikkasen. Aamulla sit harjailen kunnolla ja hiukset on kuin vasta pestyt.

    VastaaPoista
  2. Hirveästi mainostetaan hiustuotteita. Ostin rajamarketista hirveän tuoksuista jätettävää hoitoainetta. Suosikki shamppooni on oliivi Olive ja XZ sitruuna. Ystäväni suosittelee minua käyttämään hiusnaamiota,jotta se vähentää hiusten rasvoittamista.

    Miula on paksut hiukset,mutta latvat ovat huonossa kunnossa. Pesen hiukseni jokapäivä ja pyrin välttämään kemikaaleja. Paitsi juhliin tai koululle mentäessä laitan hiuslakkaa. En suorista hiuksiani ollenkaan. Tykkään laittaa paplijotteja ja joskus laitan lämpöpaplarit.

    VastaaPoista
  3. Heippa!

    Hirveästi mainostetaan hiushoito tuotteita. Itse en ymmärrä kuivashamppoosta mitään. Kerran ostin rajamarketista voimakkaan tuoksusita hiuksille jätettävää hiustenhoitoainetta. Hiukset eivät kaikkia kemikaaleja kestä!

    Käytän itse XZ-tuotteita. Suosikkini on sitruuna shamppoo ja hoitoaine. Oliivishamppoostakin pidän! Eräs kampaajaopiskelija ystäväni suositteli hiusnaamiota. Sitä pitäisi käyttää 1-2 kertaa viikossa. Se vähentää hiusten rasvoitumista. Pesen jokapäivä hiukset.

    Mie olen perinnyt paksut hiukset,mutta latvat ovat usein 2haaraiset.

    Tykkään pitkistä hiusistani,koska laitan joskus kiharat lämpöpaplareilla tai laitan yöksi paplijotit. Hiuslakkaa pyrin välttämään,paitsi jos on kova sade tai tuulee niin pakko laittaa. Minulta häviää kiharat nopeasti,sen takia kun olen paksutukkainen.

    VastaaPoista