12. toukokuuta 2013

viikko vierähti parvekkeella.


tai ainakin melkein viikko.
Kuhina käy ja torstain jälkeen olen odotellut pörriäisiä parvekkeelle pöllyttään paprikaa.
No mutta ruukuissakin on vilskettä!

Basilika sinnittelee kahdessa ruukussa.

Persilja on ottanut kirin.

Oregano menee omissa svääreissä.

Keskiviikkoan kylvetyt sekametelisiemenet itävät jo osittain.

Mustasilmäsusannan siemenesti osa on vielä itämässä kanarasiassa.

Sinisievikkikin on innostunut keväästä. 
En tiedä miten kovasti otti nokkiin muutosta ruukkuun


Parvekelasitkin kaipaisi taas pesua.

Ja ruohosipuli piristystä.

Mutta mustasilmäsusannan kolme itävää siementä pääsivät omaan rukkuun!

- Sari

Miten teidän kylvöt sujuu?


2 kommenttia :

  1. Mun kylvöistä yli puolet kuoli pääsiäisenä kun ei oltu kotona (Miäs poikkes kerran hakemaan jotain eikä kastellut, tietenkään). Nyt on muutama purkki ruohosipulia, yks basilika, muutama tomaatintaimi ja vadillinen ruiskaunokkeja (joiden selviämisestä en ole varma :s).
    Hitsi, en oo ollenkaan huomannut käydä kurkkaamaan sun blogias vaikka kattelin että luet mun, täytyypä liittyä lukijaksi kun on sen verran mielenkiintoinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No toissakesänä olin kotikulmilla töissä ja olin delekoinnut tänne omaan kotiin avokille hommaksi kastella kasvit. No kun tulin kesän jälkeen kotiin odotti tulvivia kukkalautasia, nuutunut kiinanruusu ja märäksi mennyt piironki :D Että sellaista täällä sitten puolestaan.

      Hei tervetuloa mukaan joukkoon, toivottavasti viihdyt!

      Poista