4. lokakuuta 2013

Syksy tulee ja illat pimenee- arvonta!

Roosa-nauha päivän kunniaks startattu arvonta!

Taas kapteeni muistaa lukijoita, joilla on profiili.
(Sori anonyymit, mutta eiköhän teille löydy arvontoja muualtakin)
 
Palkinnotkin jälleen kerran olen itse teitä varten hankkinut.
Eli päräytetään syksyn arvonta käytiin!

Palkinto vaihtoehtoja on tällä erää kaksi.

1. Roosa nauhan 18pack lämpökynttilöitä. 

Ja näiden seuraksi sitten joko 3 kerää Livoro huivilankaa (100% Polyester)

Yritin olla taiteellinen mutta kone ei tahtonut kääntää kuvaa, mur.
Tai kaksi kerää hempen vaaleankeltaista vauvalankaa (100% Merinovilla)



Ja näin olet arvonnassa mukana.

1 arpa:  Kommenttiin jätät toimivan sähköpostiosoitteesi, jolla saan yhteyttä jos onnetar suo.
Kerrothan myös kummat kerät tahdot tuikkujen mukaan.

2 arpa : Jos liityt lukijaksi (1 bonus arpa jos olet vanha lukijani ennen tätä arvontaa)
(Olisi myös ystävällistä, jos liittyisit lukijaksi jos tykkäät blogista etkä pelkän arvonnan takia!)

3(/4) arpa: Mainostus omassa blogissa (kommenttiin mukaan linkki mainostuksesta)
Lukijaksi saa myös FACEBOOKISSA ryhtyä, mutta enhän minä tiedä ketkä tuntemattomat siellä alkaa tykkäämään :)

Eli vakituiset lukijat voivat saada jopa neljä arpaa!

(esim. "sähköposti@hotmail.com, liityn lukijaksi/olen lukija ja tässä linkkin: osoite")

Arvonta-aika 04.10-13.10!
Arvonta päättyy 13.10 klo 21:00!

Onnea kaikille arvontaan ♥

- Sari

12 kommenttia :

  1. Minä minä minä haluun olla eka!!! Olen vanha lukija, joten minä saan osallistua 3 arvalla, vai? Spostiosoite mistä saa parhaiten kiinni on hannastiina@hotmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kolmella joo, jos et mainosta blogissasi :)

      Poista
  2. Nii ja jos onni suo, valitsen noi vauvalangat tuikkujen seuraksi :)

    VastaaPoista
  3. Kolmella arvalla mukana. Tietty ottaisin vauvalangat, niin voisin kutoa tulevalle vauvalle jotain.
    Hahmakettu@luukku.com

    VastaaPoista
  4. Vanha lukija on kahdella arvalla mukana. :) Vauvalankoja katselen sillä silmällä. tiibacka ät gmail piste com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, mähän olen periaatteessa mukana kolmella arvalla, koska olen vanha lukija! Haa! :D

      Poista
  5. Mukana kahdella arvalla :) huivilangat näyttää ihanilta, ne siis :)
    mukavaa syksyä sinulle :)

    VastaaPoista
  6. Vanha lukijasi olen, onkos se sitten 2+bonusarpa. Tavoittelen vauvalankoja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lisään s-postini klaara49@luukku.com

      Poista
  7. Sulla on kiva blog, joten oon uusi lukija ja mukana kahdella arvalla :)
    Huivilangat on kivoja. :)

    VastaaPoista
  8. Koitetaas onnea yhden arvan voimin; snyparisi9 (ät) gmail (piste) com. Jos onni potkii, vauvalangat löytää kodin täältä :)

    VastaaPoista