1. joulukuuta 2013

Salainen joulukalenteri.


Sain jo viime viikolta SNYyltäni välimuistamista ja olin ihan jännän äärellä, kun mietin mitä mahtaa olla.
Olihan tämä saapunut jo sillä välin, kun vietin yhden vuorokauden äidin luona Virolahdella - sitten tuli vähän töitä ja nyt tästä vasta pääsin kuvailemaan sekä kirjoittelemaan. Sovitaan vaikka että ensimmäisen päivän kunniaksi :)
Päivät alkavat olla jo pimeitä tai hämäriä, valoa tai aurinkoa näkee harvakseltaan enään. (Eilen tuli luntakin!)

Suklaakalenterista tulee lapsuus mieleen, miten kalenterit oli sängyn vieressä seinällä roikkumassa. Onneksi on pienet suklaapalat, niin jos tuo mahakaan ei tykkäisi kyttyrää.

En lähde nytten sanomaan mistä tuo päällinen on tehty, mutta luukut ovat ainakin piirrelty valkoisella liidulla. Johan sitten olen saanut luukkuja sottaantumaan ja vähän oli sotkussa jo postin jäljiltä - ei tuo onneksi maatani kaada, aikuisuuden ensimmäinen joulukalenteri.

Illalla sitten näiden katseltavien joulukalenterien pariin!



3 kommenttia :

  1. Huh, minä oon jo jännänny että onko tämä tullu perille ollenkaan :) Huomasitkos, että mukana oli liitu, jolla voit entrata noita luukkuja..? Ihanaa joulunodotusta sinulle! *<=)

    <3: Sny 9

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Katsos mokomaa! Olen lukenut tuon tekstin tuosta, mutta taisin olla liian tilulei kotiinpaluun päivänä etten liitua huomannut :) Hienoa että sanoit! Pitääkin tuossa joku päivä parannella vähän, että löytää oikeat luukut ;)

      Hyvää joulun odottamista myös sinulle! :)

      Poista